piątek, 30 maja 2014

Pierwsza Próba

witam wszystkich. :) przepraszam, że tak długo nie wstawiam rozdziału, ale już od wczoraj nad nim pracuję. zwlekałam z pisaniem, gdyż musiałam nabyć wenę, coś co samo popchnie mnie do opisania uczuć, które poruszą może i Was. bynajmniej bardzo Was przepraszam. :/
chcąc Wam to zrekompensować pomyślałam '' A może by tak ukazać Wam początek mego pisania ? ''. nie wiem, czy jesteście tym zainteresowani, jednak coś w mym sercu kazało wstawić tu pierwszy cytat jaki napisałam w życiu. to on zapoczątkował pracę z mymi opowiadaniami. :) gdy, to napisałam miałam 12 lat i choć, wiele czasu od tamtego momentu nie minęło, myślę, że kiedyś umiałam poetycko i wzruszająco ukazać emocje. teraz zostałam tego pozbawiona. nie wiadomo ile razy bym tego szukała, nigdy mi się nie udaje.
ostatnio zastanawiałam się także nad jedną kwestią. niektórzy z Was są tu ze mną od samego początku, a nawet nie znają mego imienia. to takie ... bezduszne ? jesteście osobami, które mnie wspierają, a nie wiedzą o mnie nic. tak, więc mam na imię Oktawia. imię wspaniale ukazujące plątaninę różnorodnych charakterów, emocji i inności.
dziękuję Wam za to, że nadal przy mnie trwacie. dziękuję za czas jaki poświęcanie moim wypocinom. :) mam nadzieję, że Wy także zdradzicie mi swoje imiona. bez tego czuję się tak dziwnie. no cóż ... miłego czytania. :)

'' Dlaczego to życie nie może być łatwiejsze ? 
Tak bardzo chciałbym wzbić się w powietrze
i uciec przed otaczającymi mnie problemami.
Gdyby to było możliwe zostawiłbym smutek za sobą 
i rozpoczął nowe, szczęśliwe życie. 
Niestety nie jest ono mi dane. '' 
                                                        ~ by Healy 

5 komentarzy:

  1. Ta złota myśl jest piękna.
    Fajne imię Oktawia. Myślałam, że nie znam nikogo o takim imieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat piękny, imię jeszcze bardziej! Jeśli chodzi o mnie, jestem Natalia - jednak wolę Nari :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oktawia to jedno z moich ulubionych imion, takie różnorodne :)
    Pozdrawiam :)
    http://oblivion-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny cytat. Mówi o tym, czego w tej chwili najbardziej potrzebuję.
    Mam ten sam problem. Kiedyś często pisałam takie 'złote myśli', jednak teraz? Nie mogę dobrać odpowiednio słów.
    Podejrzewam, że moje imię raczej nie jest tajemnicą, jednak przedstawię się -Jestem Marika.

    Pzdr.
    http://opowiadaniebyjasminelovelace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne imię. Znałam "na żywo" tylko jedną Oktawię :)
    Ja mam na imię Kasia, ale potwornie nie lubię swojego imienia.

    Zapraszam na moje nowe opowiadanie: http://po-jedno-spojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

music